10 lat Otosonica
Szanowni Państwo
Tak, to już dziesięć lat, od kiedy marka Otosonica istnieje na rynku. Bardzo dziękujemy za zaufanie, jakim Państwo jako nasi partnerzy nas obdarzacie. Zobowiązujemy się nadal podnosić jakość naszych usług i wprowadzać nowe, tak aby naszym wspólnym pacjentom dać to co najlepsze. Jest nam niezmiernie miło , że możemy wyznaczać nowe kierunki w protetyce słuchu, szczególnie że zauważyliśmy ostatnio, że nasza konkurencja reklamuje się używając naszej nazwy, aby pacjenci lepiej ich spostrzegali ( mieliśmy tu wstawiony dowód ze zdjęciem na ten fakt, ale musieliśmy go usunąć na prośbę właściciela firmy konkurencyjnej, bo powiedział nam w dobrej wierze, że to było przez przypadek, że nasza nazwa pojawiła się w jego reklamie :)).
Marka Otosonica przez 10 lat staje się tak sławna, że konkurencja chce ją naśladować 🙂
JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY ZA WSPÓLNĄ PRACĘ NA RZECZ OSÓB NIEDOSŁYSZĄCYCH .
MAMY RÓWNIEŻ NADZIEJĘ, ŻE KOLEJNĄ ROCZNICĘ UDA NAM SIĘ ŚWIĘTOWAĆ Z WIĘKSZYM ROZMACHEM NIŻ OBECNIE Z POWODU CZASU W JAKIM SIĘ ZNAJDUJEMY.
ŻYCZYMY DUŻO ZDROWIA.
MAGDA I TOMASZ SZUTKO
wraz z Zespołem
Zachęcamy również do zapoznania się z opiniami pacjentów na nasz temat w zakładce "opinie" .
Skuteczność terapii szumów usznych w Otosonica
Artykuł napisany specjalnie do kwartalnika Protetyka Słuchu, opisujący skuteczność terapii szumów usznych, na przykładzie naszego pacjenta .
PRZEJŚCIOWE ZASADY WYPISYWANIA ZLECEŃ NA APARATY SŁUCHOWE W OKRESIE EPIDEMII
Informujemy że w okresie epidemii Koronawirusa, obowiązują nowe przepisy, według których lekarz może wystawić zlecenie na aparaty słuchowe dla pacjenta. Zlecenie wystawione w systemie elektronicznym, nie wymaga przekazania pacjentowi wydrukowanych stron z kodem kreskowym. Wystarczy że lekarz poda pacjentowi kod numeryczny zlecenia, który znajduje się pod kodem kreskowym ( na zasadzie e-recepty). W przypadku zlecenia wypisanego odręcznie, pacjent musi przesłać takie zlecenie do NFZ pocztą tradycyjną, lub mailem. Proszę kliknąć w odpowiedni link, aby poznać szczegóły.
WIZYTA MOŻE ODBYĆ SIĘ ONLINE, LUB TELEFONICZNIE
Informacja o tym , w jaki sposób przyjmujemy pacjentów w Otosonica w okresie epidemii, znajduje się tutaj
Nowy system elektronicznego wystawiania zleceń na zaopatrzenie w aparaty słuchowe